![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Informacja o dotacji na usuwanie azbestu.
Burmistrz Olsztynka informuje, że Gmina Olsztynek stara się o dotację ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w ramach Programu pod nazwą „Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.
Program obejmuje usuwanie azbestu, w następującym zakresie:
W przypadku otrzymania dotacji Gmina Olsztynek, całe uzyskane środki przeznaczy na usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów, których właścicielami są osoby fizyczne, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi oraz Skarb Państwa.
Warunki dofinansowania
W ramach Programu przewidziane jest dofinansowanie do 85% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW w Olsztynie – w formie dotacji.
Pozostałe 15% wnioskodawca musi pokryć z własnych środków finansowych.
Jednorazowo można się starać o dofinansowanie na usuniecie i zutylizowanie nie więcej niż 5 ton wyrobów zawierających azbest.
Wszyscy zainteresowani dofinansowaniem muszą złożyć wniosek wraz
z wymaganymi załącznikami do tutejszego Urzędu.
W przypadku uzyskania przez Gminę Olsztynek środków finansowych, wnioski rozpatrywane będą według kolejności złożenia – liczy się data wpływu wniosku do Urzędu Miejskiego w Olsztynku.
Z osobami, które zakwalifikują się do uzyskania dofinansowania na usuwanie azbestu w roku 2016, Gmina Olsztynek podpisze stosowne umowy, na postawie których zadanie zostanie rozliczone.
Termin naboru wniosków o dofinansowanie
Wnioski wraz z załącznikami należy składać w Urzędzie Miejskim w Olsztynku (pokój 18 Referat Inwestycji i Planowania Przestrzennego) w terminie do dnia 04 marca 2016 r. Wnioski złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Kryteria wyboru
Wniosek należy złożyć na obowiązującym formularzu wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj,
Uwaga
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem
i montażem nowych pokryć dachowych.
Gmina Olsztynek wybierze wykonawcę zadania zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Olsztynku – do 30 000 euro (zarządzenie Burmistrz Olsztynka z dnia 17 kwietnia 2014 r., Nr 42/2014).
Dofinansowanie nie obejmuje wnioskodawców, którzy we własnym zakresie dokonali czynności demontażu, transportu oraz przekazania do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
Druki do pobrania na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Olsztynku (Zakładka AZBEST) oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu lub w pokoju 18 w Urzędzie Miejskim w Olsztynku.
Wszelkie informacje w powyższej sprawie można uzyskać w Urzędzie Miejskim
w Olsztynku, pokój 18 lub pod numerem telefonu: (89) 5 19 54 75.
Załączniki do pobrania
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |